معاونت دانشجویی دانشگاه اراک

کمیسیون بررسی موارد خاص 

_

کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه بالاترین مقام تصمیم گیرنده در مسائل آموزشی محسوب می‌شود و مسئولیت رسیدگی به مشکلات آموزشی خاص دانشجویان و متقاضیان در تمام مقاطع تحصیلی که دارای شرایط خاص می باشند، بررسی درخواست های دانشجویان و پرونده‌ی آموزشی ایشان، تهیه گزارش تخصصی و اجرای احکام صادر شده را دارد.

معرفی کمیسیون موارد خاص

شورای بررسی موارد خاص وضعیت دانشجویانی را که جریان تحصیل آنان به خاطر علل غیرارادی با مشکل مواجه گردیده و همچنین دانشجویان اخراجی و یا درحال اخراج و دانشجویانی که بنا به دلایلی غیبت موجه دارند و مشکل آنان با مقررات و آئین‌نامه‌های آموزشی موجود قابل حل نمی‌باشد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نحوه ثبت درخواست در سامانه سجاد

قابل توجه کلیه دانشجویان، جهت درخواست در شورای بررسی موارد خاص (استانی یا داخلی) می بایست به سامانه سجاد در آدرس https://portal.saorg.ir  مراجعه نموده و بعد از ثبت نام، درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. راهنمای ثبت نام و ثبت درخواست کمیسیون در بخش قوانین و مقررات سامانه موجود می باشد. توصیه می شود دانشجویان این راهنما را مطالعه نمایند.

راهنمای ثبت درخواست در سامانه سجاد

۱.بررسی موارد خاص در سامانه سجاد، شامل دو مرحله ثبت نام و سپس ثبت درخواست است. پس از اتمام مراحل ثبت نام کارتابل شما در سامانه سجاد ایجاد می‌شود. جهت ثبت درخواست می بایست از گزینه: خدمات ---> اموردانشجویان داخل ----> شورای بررسی موارد خاص را انتخاب کنید.

۲.اگر گزینه شورای بررسی موارد خاص در منوی شما وجود ندارد به این دلیل است که در زمان ثبت نام تمام ...   

مشاهده ادامه مطلب

جدیدترین اخبار

جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها را دریافت کنید.